Известие

Collapse
No announcement yet.

Дали е само лагер на AC компресора?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Лагерът на ремъчната шайба не се блокира по никакъв начин при пускането на компресора. Той винаги си се върти.
    През цялото време пишех за лагера които е на електросъединителя... Без да е пуснат компресора ремъка си превърта точно заради тоя лагер, а като компресора се задеиства като такъв тоя лагер се блокира заради електросъединителя и в следствие на това почва да се върти целия съединител а от там и вала на компресора. Нее точно изказването ми че се блокира самия лагер, но след като сработи електросъединителя това се получава напрактика.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #17
      Приятно гледане
      https://www.youtube.com/watch?v=w3aqgpKz5nI
      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
        През цялото време пишех за лагера които е на електросъединителя... Без да е пуснат компресора ремъка си превърта точно заради тоя лагер, а като компресора се задеиства като такъв тоя лагер се блокира заради електросъединителя и в следствие на това почва да се върти целия съединител а от там и вала на компресора. Нее точно изказването ми че се блокира самия лагер, но след като сработи електросъединителя това се получава напрактика.
        Кой е този лагер на съединителя?

        Ето разрез на компресор:



        Ето и що-годе точен чертеж на моя компресор:




        Единственото място, където би могло да бъде лагера за който говориш е посоченото от стрелката:



        Не съм разглобявал този компресор, но на други подобни там лагер не съм виждал.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Баш там някъде е лагера за който говори mimouzunov. Иначе като не работи компресора и на мен не ми е ясно кое се върти.
          На клипа по-горе, пича като извади ролката, я върти точно за тоя лагер.
          Last edited by Marchoni; d.m.y г., 21:01.
          sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Marchoni Покажи съобщение
            Баш там някъде е лагера за който говори mimouzunov. Иначе като не работи компресора и на мен не ми е ясно кое се върти.
            Върти се "D" от последната скица. Останалото е неподвижно.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Върти се "D" от последната скица. Останалото е неподвижно.
              Точно това ,,D,, се върти на тоя лагер 😉.
              sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

              Comment


              • #22
                Ммдаа... Реших да сляза в мазето и да видя какво беше положението че и аз нещо се зачудих... Грешката е при мен!!! Лагера си се върти постоянно!!!
                След кратко преглеждане намерих и това http://www.alfabb.com/bb/forums/164-...ssor-info.html
                Какво съм се подвел и аз нещо незнам, а хем смених 3-4 компресора преди време на алф
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #23
                  И аз сега гледах по-добре клипа и ми стана ясно че лагера се върти постоянно. Извинявам се!
                  sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
                    Лагера е подменен и нещата вече са както трябва.
                    Шума си го имаше и при пуснат и при спрян компресор, все пак съм се уверил, че е той преди да си закарам колата в сервиз.
                    Свистенето което се чува, което как винаги когато колата трябва да се погледне изчезна. Момчето предположи, че може да е хидравличната помпа, но за по сигурно ще я закарам когато се появи пак.
                    Тампоните на горните носачи са тръгнали, намерил съм Делфи дали ще изкарат поне двайсетина хиляди че тези сега не издържаха и толкова?
                    За мене в никакъв случай не слагай Делфи. Злополучния ми опит с тези тампони беше 2к км. ИВЪНГРАДСКО каране. Бих ти препоръчал Текнорот, в момента съм с такива - 10к км. предимно градско каране. Също така и МООG не са зле като качество.
                    Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
                    Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
                    Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

                    Comment

                    Working...
                    X